Cât costă un detartraj dentar și când avem nevoie de un astfel de tratament?

Un detartraj este aproape cel mai ieftin tratament medical și face față din protocolul de prevenție dentară ce se impune când vine vorba de un detartraj dentar, haide să stabilim împreună câteva detalii importante care îți vor spune de ce ai nevoie de un astfel de tratament și cât de eficient este. După ce vom parcurge aspectele medicale și procedurile, vom discuta și despre cât costă un detartraj dentar.

cât costă un detartraj dentar

Cât costă un detartraj dentar și ce presupune acesta?

Detartrajul dentar este mai mult decât o simplă igienizare profesională a dinților tăi. Are un rol foarte important și în combaterea sau prevenirea afecțiunilor grave cum ar fi “parodontoza”, resorbția osoasă sau retracția gingivală. Medicii recomandă ca un tratament de detartraj să fie făcut în mod obligatoriu de două ori pe an. În primă faza, detartrajul presupune înlăturarea depunerilor plăcii bacteriene și de tartru. De obicei se folosește un aparat cu ultrasunete pentru îndepărtarea celei mai mari cantități de tartru din jurul dinților; sau de sub gingii. Înlăturarea bucăților de tartru persistent se va face cu ajutorul unor ustensile speciale. La Green Dental, acest proces este urmat și de un periaj profesional, dar și de un proces de air-flow. Adică tu în calitate de client vei primi o igienizare completă a dinților tăi. Astfel sănătatea dinților tăi se va menține cât mai mult timp.

Cum se realizează un detartraj dentar?

Înainte de orice intervenție, medicul stomatolog va efectua o examinare detaliată a dinților tăi pentru a putea pune un diagnostic corect. Detartrajul profesional este realizat de către asistentul de profilaxie; care are o vastă experiență în realizarea practică a procedurii și care are responsabilitatea și dexteritatea curățării optime a fiecărui dinte în parte.

Detartrajul dentar se realizează cu ajutorul unui aparat care folosește tehnologie pe bază de ultrasunete. Astfel, se va îndepărta stratul de tartru de pe fiecare dinte în parte. Îndepărtarea stratului de tartru nu va afecta nici sănătatea gingiilor tale, dar nici smalțul dinților. În urma îndepărtării tartrului sau plăcii bacteriene, medicul stomatolog sau asistentul de profilaxie va recurge la următoarea etapă, reprezentată de un periaj profesional care are rol de curățare, dar și de îndepărtare a particulelor de tartru rămase pe suprafața smalțului dentar. Etapa finală o reprezintă în funcție de preferință, dar și de recomandarea medicului, periajul poate fi urmat de o tehnică numită Air Flow, procedura ce are ca scop îndepărtarea petelor cauzate de consumul de cafea, tutun. De obicei, rezultatele seamănă ușor cu o albire dentară.

De ce trebuie să faci un astfel de tratament?

Motivele pentru care trebuie să recurgi la un tratament de detartraj sunt în primul rand de prevenție; pentru a te asigura că dinții și gingiile tale rămân sănătoase pe termen lung. Ele pot fi de natură estetică, dar și pentru a combate afecțiunile grave. Un detartraj dentar te va ajuta să elimini depunerile de tartru lăsând în urmă un zâmbet mai curat, mai proaspăt și mai luminos.

Nu este o noutate faptul că o placă bacteriană puternic dezvoltată, din cauza unei igiene orale precare sau necorespunzătoare, poate fi cauza unei respirații neplăcute, urât mirositoare. Un detartraj dentar reduce semnificativ placa bacteriană, lăsându-ți o respirație proaspătă și dinți curați și sănătoși.
Tartrul este cunoscut pentru modul în care afectează legătură strânsă dintre gingie și dinți. Acesta pătrunde între cele două favorizând apariția afecțiunilor parodontale precum gingivita (retracția gingivală) și în cazuri mai evoluate, parodontoza.

Efectele secundare ale unui tratament de detartraj dentar nu există. Acesta nu provoacă durere și nu afectează nici gingiile și nici smalțul dinților.

Cât costă un detartraj dentar?

Dacă te interesează cât costă un detartraj dentar făcut în clinica stomatologică Green Dental din București, află că acesta este de 280 de lei și include tratarea ambelor arcade dentare. Datorită promoției active acum în clinica noastră, în fiecare zi între orele 12:00 și 15:00, beneficiezi de 40% reducere, astfel pentru doar 220 RON vei putea să primești un pachet complet ce include o consultație de specialitate, plan de tratament, un detartraj, periaj profesional, air-flow și fluorizare.

Mai mult decât atât, dacă vii cu un prieten, veți primi amândoi o reducere de 10% la un tratament de implantologie sau protetică dentară; ori 20% reducere la obturatiile dentare. Programează-te acum, te așteptăm!

happy hour green dental