Endodonția: păstrarea frumuseții naturale

Home / Tratamente / Endodonția: păstrarea frumuseții naturale
 endodonție

Endodonție

Conservarea dinților naturali face obiectul endodonției. Îndeplinirea acestui obiectiv este posibilă prin tratamente de canal realizate sub control microscopic, de către medici specializați în endodonție.

Endodonția determină și menține sănătatea dintelui natural pe termen lung. Acest lucru se obține prin proceduri dentare cu rolul de a salva dinții de infecții și extracții și constituie o bază stabilă în timp pentru eventualele viitoare lucrări protetice.

Medicii specialiști din clinica Green Dental au o experiență extinsă în această ramură a stomatologiei. Prin intermediul tehnicilor moderne de tratament și microscopului dentar, medicii endodontici reușesc recuperarea dinților naturali în proporție de 90%. Rezultatul este mult superior comparativ cu tratamentul “clasic”, ce nu implică folosirea microscopului dentar, și care are o rată de reușită de doar 50-60%.

Tratamentul de canal este necesar în momentul în care pulpa dintelui s-a inflamat și a cauzat o infecție în interior. Medicul endodont intervine pentru îndepărtarea țesuturilor inflamate sau infectate, curăță sistemul de canale al dintelui și sigilează prin obturații spațiul respectiv.

Cele mai frecvente cauze ale inflamațiilor dentare sunt netratarea la timp a cariilor dentare și ale afecțiunilor parodontale. Prevenirea este extrem de importantă în salvarea dinților naturali. Acest lucru se realizează prin tratarea cariilor dentare și a infecțiilor la timp! Altfel, infecția poate distruge țesuturile din jurul rădăcinii și poate duce la pierderea dintelui.

În clinica Green Dental, tratamentul endodontic se realizează sub controlul microscopului electronic Zeiss®. Datorită acestui microscop, canalul dentar este vizibil integral. Microscopul este ideal pentru desfășurarea tratamentului într-un sistem de canale dentare înguste și de multe ori calcifiat.

Beneficii:

Tratamentele stomatologiei endodontice te ajută să ai un zâmbet frumos și natural, la orice vârstă. Acest lucru îmbunătățește semnificativ încrederea de sine și, pe termen lung, calitatea vieții.

Mai mult decât atât, tratamentele stomatologice endodontice, realizate corect și la timp, reduc șansele de a avea nevoie de alte proceduri mai complexe sau mai costisitoare în viitor.

Cui se adresează

Procedurile endodontice sunt destinate oricărui pacient, indiferent de vârstă, care prezintă următoarele simptome:

– Apariția bruscă a durerii

– Sensibilitate prelungită la cald sau rece

– Modificarea culorii dintelui

– Sensibilitatea și modificarea formei țesuturilor moi din vecinătatea dintelui

– Apariția unei fistule din care curge puroi

– Mobilitatea anormală a unui dinte, durere la mușcătură etc.

Avantaje ale microscopului electronic Zeiss

– Diagnostic precis: aparatul descoperă și localizează eventualele canale noi, neglijate, neidentificate, cu forme neobișnuite, precum și perforații, calcifieri, fracturi ale rădăcinii dinților etc.

– Tratament de succes: tratamentul endodontic sub microscop electronic înseamnă precizie, eficiență maximă și o intervenție reușită pe termen lung.

– Evitarea retratării: folosirea microscopului presupune o durată de tratament redusă și, prin gradul sporit de precizie, elimină costurile suplimentare ale eventualelor retratamente. Acest lucru reprezintă o economie de timp și bani.

– Tratament eco-friendly: tratament minim invaziv și fără durere. Conceptul de chirurgie microscopică este o cerință a stomatologiei verzi care impune introducerea în stomatologie a cât mai multor proceduri fără dureri și minim invazive, ce au rezultate optime în condiții de maxim confort pentru pacient.

Programare rapidă

Vreau o programare