Laser stomatologic: viitorul clinicilor dentare

În clinica Green Dental, siguranța și confortul tău sunt prioritare. Din acest motiv, investim în permanență în tehnologii moderne care să maximizeze eficiența operațiilor și procedurilor stomatologice. Datorită accelerării progreselor tehnologice, specialiștii noștri sunt pregătiți să îți ofere o experiență mult mai bună decât cea de acum 10-20 de ani. Fiecare an marchează un nou progres. Iar la acest capitol trebuie să mentionăm tehnologia laser care a revoluționat experiența pacientului pe scaunul dentistului. Așadar, în articolul acesta vom discuta despre caracteristicile și beneficiile unui laser stomatologic.

laser stomatologic

Laser stomatologic pentru tratamente complexe

Tehnologia Waterlase combină apa, aerul și energia laser în tratarea tuturor afecțiunilor; de la cele mai simple la cele mai complexe. Este un substitut pentru freză, turbină și bisturiu, iar în plus, în timpul oricărei proceduri, menține dintele hidratat datorită unui jet constant de apă

Dar pe lângă tehnologia Waterlase, mai există și laserul Biolase care este extrem de precis, rapid și mai ales nedureros pentru pacienți. Acest laser stomatologic reduce semnificativ sângerarea și perioada de recuperare post-procedură și asigură rate înalte de succes ale tratamentului.

După cum sugerează numele, laserul Biolase poate fi folosit și ca biostimulator, accelerând procesul de vindecare a rănilor și de ameliorare a durerii, de stimulare a producției de colagen. Este un anti-inflamator digital ideal pentru pacienții care se tem de dentist tocmai din cauza durerii. Prin acest laser stomatologic, tratamentele tradiționale devin domeniul trecutului.

Biolase are aprobarea FDA pentru 3 tipuri de tratamente distincte, fiind singurul laser cu diodă capabil de acest lucru: intervenții la nivelul țesutului moale, albirea dinților și biostimulare/terapia durerii. 25 de ani de inginerie și proiecție s-au materializat în acest produs prezent și în clinica dentară Green Dental.

La capitolul albire dentară, eficiența laserului e indubitabilă. Cu ajutorul acestui laser albirea întregii danturi se poate realiza într-o ședință rapidă, de doar 20 de minute. Efectul scontat este de albire cu 4-6 nuanțe, un rezultat mult mai bun și mai rapid față de tratamentul clasic sau făcut în casă.

Beneficiile utilizării unui laser stomatologic

• Ameliorarea semnificativă a durerii întrucât procedurile cu laser sunt non-invazive
  • Sângerările sunt reduse
  • Riscul apariției infecțiilor este mai mic datorită faptului că laserul acționează ca un antiseptic, sterilizând țesutul operat
  • În cazul intervențiilor de chirurgie dentară lipsa tumefierii, a durerilor și a sângerărilor masive elimină nevoia de anestezie

Vă putem asigura astfel că stomatologia puțin intimidantă din trecut nu a rămas neschimbată. Pe cei care se simt anxiosi pe scaunul dentistului îi asigurăm că tehnologia Green Dental de ultimă generație e menită să deservească tocmai interesele pacientului. Fie că discutăm de Waterlase sau Biolase, un laser stomatologic în arsenalul oricărui dentist îmbunătățește considerabil atât confortul pacientului cât și durata tratamentului.